Monday, August 15

Nak jual barang di mudah.my? Pikir duluuuu~


Assalamualaikum . . 

berminat tengok satu post kat FB pasal seller berdarah hidung ni . . Kalau aku jadi seller tu pun, memang berdarah hidung menganga mulut menceceh air liur la . . Sapa sangka barang yang kita anggap macam sampah, boleh jadi sesuatu yang berharga dan bernilai . . 



 

BEFORE




AFTER

Aku rasa lepas ni ramai yang shopping dekat kedai barang-barang terpakai . . Aku pun salah sorang la tu . .hahaa. . 

credit : ASRI MERIS

2 comments:

Maman Reen said...

Sangat kreatif dan rajin laki tu :D

E'in said...

kekadang org yg jual kat mudah.my nie pun letak harga melampau.. kadang kadang.. hihi