Tuesday, July 26

Ikan ni memang ikut warna baju si pemberi makan ke macamana?


Assalamualaikum..






nampak tak ?? baju aku warna gelap , ikan pun yang gelap2 je mendekati . .  Bila pakai baju cerah , yang cerah2 je mendekati ..  dah macam ikut tema baju pulak . . Ikan pun nak raya ikut tema jugak ler tuuuu . . . 

Try test tengok gambar Amir masa kat tasik ni , dia pakai baju merah . .  sekali ikan yang timbul pun warna merah jugak . . dah kenapa ikan ni?? hahahaha


comel pulak yang timbul tu warna merah sama baju Amir . .  hahahahaa.. 

nanti kita try pakai baju warna pink plak.. agak2 mau tak QuPuteh timbul?? hehehe


2 comments:

Kakzakie Purvit said...

Hihi... kebetulanlah tu dik
Gelihati pulak kakak tengok:)

fara edda said...

tu la pasal . . itu pun perasan masa belek2 gambar . . haha.. kebetulan sangat2