Monday, May 20

Sufia seafood..

Alhamdulillah.... settle lagi satu hari berpuasa.... tp bukan aku la,... member aku yang selamat tamatkan seharian berpuasa.... aku cuma teman dia berbuka je.... walaupon aku tak berpuasa, tapi aku nie dah macam berpuasa.... pagi makan roti ngan air coklat. Pastu tgahari beli mangga depan maybank. Itu je..., aku pon tak tahu kenapa perut aku begitu baik. Adakah mood diet dah ON?? Kalo benar bagai dikata, YAHOOOOO!!

Alang2 dah  ON diet, boleh la kite mula berpuasa. Ramadhan lepas , cuti bukan main syok kannn.. so, ganti la!! Ramadhan akan datang lagi 47hari....

WHAT??

another 47 days??

Nak nangisssss..... ganti puasa tak mula lagi.... harap2 aku boleh puasa secara LUM SUM!! Chaiyokkk!!

Menu berbuka hari ini....

1. Kembung masak stim
2. Baby kailan ikan masin
3. Nasi goreng ikan masin
4. Telur dadar..
5. Laici aissssss

Total paid adalah RM20.50.. Waaaaaa... murahhhhhh....

1 comment:

aidaz radios said...

Selamat mengganti puasa ! hehe..nak ponteng senang je kan..nk ganti..huaaa..bukan main liat lagi.hekhek..

best lepak sini + follow sini
jom singgah kat kita http://aidamusbah.blogspot.com/