Sunday, August 14

counting the day~

eh! eh!!!..dah genap 14 ramadhan lah weiiiiiiiiiiiii.... hampir setengah bulan dah puasa nieh... amacam perut kengkorang?? dah slim ke?? atau masih gempal?? haks... sedar tak sedar, puasa nieh boleh memdietkan kite secara tidak lansung.. benar bukan??

nie aku belum menimbangkan diri lagi nieh... kalo dulu berat aku 58kg, sekarang berapa lah gamaknyeeee... seram2 sejuk plak nak timbang berat.. yolah.. budget puasa mendietkan diri, tup2 timbang melampau2 pulak mendadak naik?? huissshh.. jangan... mintak simpang lah wehhhh.....


haritu abah ader bawak balik jadual waktu berbuka puasa bagi kawasan perak. yela, dah dok perak takkan nak ambik jadual kawasan sabah serawak pulak.. so, setiap hari kalo selesai berbuka, highlightkan.... lepas sahur pun, highlight jugak.... best jugak highlight meng'highlight' nieh.... nampak sket hari2 yang dah berlalu nie... secara tak langsung boleh mengira hari nak raya... miahahahha.. puasa tak penuh, ader hati nak raya.. huhu


even puasa bulan nieh sedih sket sebab tak ader mak, tapi alhamdulillah, kami sekeluarga boleh teruskan hidup macam hari2 biasa.. dengan penuh kesempurnaan... walaupun hati masih sedih... moga tenang bonda di alam sana....amin...



button like sudah ader. suke?? like la..=)

1 comment:

mr_mrs mikko said...

waaa, best2..
siap kasi highlight lagi eh..
huhu..
x terasa kan dah pertengahan ramadhan.