Sunday, January 16

hai.. sayala kakak stitch~


first time kot dapt pos ekspress berkotak bagai nieh... mula2 ingatkan yang ada admire pos barang dalam ada hadiah ke hape.. tup2 tengok pengirim dari alumni UUM lol... choiiii! trus sentap! tapi sentap2 pon, masih nak jugak bukak kan... kata ader name kite depan tuh. haruslah bukakkan. takkan nak buat pekasam kot..


rupenye dlam kotak tuh buku daaaaa.... buku yang dlamnye ada senarai budak2 yang konvo bulan sebelas lepas.. yolah! teman nieh kan diantara yang tidak bernasib baik konvo kena tangguh dek banjir melimpah2 kat kedah nun...sob..sob...=(

first ingat dlam tuh senarai graduan je kot. skali siap ader gambar weh... tapi tak kisah kot. ader gambar lagi best. tak gitu...


tengok tak muke halimi tuh??? muke buat pelik2 je... yolah, mencari gambar aku ta jumpe2.. dah jumpe, ditenung2 pulak... dah tenung lelama, gelak kuat2 pulok.. yolah... aku tau lah gambar aku dlm buku tuh dah macam adik beradik lilo n stitch.. tapi takyah la gelak kuat sangat.. choiiii btol~waaaaaaaaaaaaaaaaaaa


nah! aku pon bagi can la kat reader2 aku gelakkan aku.... dah sedia nak gelak???



nah!





okey cukup2 la gelak tuh.. nanti habis terkeluar ilmu dlam kepala hotak tuh karang...


bye~