Saturday, October 30

who's next????===>>>>>>>>>>>>?????


nur arisya humaira

lahir pada 28/10/2010

jam 8.oo pagi

hospital slim river




semalam kan aku dan bising ckp pasal baby baru dlm keluarga aku? so, here the picture. baby. memang gitu je la rupenya. tp, mcm tertarik ngan hidungnye. ewwwwww, mengancam tuh. sah2 ikut hidung k.ipar aku nie.sebab hidung abgYang aku kembang memanjang. hahaha.



nama. panjang bukan? itu belum masuk nama paknye lagi. huishh... okey2. why not kite aturkan jap name cucu2 sahbudin dan dzsiah.



1. Ahmad Zahin ikmal b Ahmad rusli azhari(anak along)
2. Nur Aina Zahirah bt Ahmad Rusli azhari (anak along)
3. Nur Auni Zafirah bt Ahmad Rusli Azhari (anak along)
4. Ahmad Zarif Haikal B Ahmad Sani Ruhaizan (anak angah)
5. Nur Arisya Humaira Bt Ahmad Kamal Khairudin.(anak abgYang)
6. (who's next????)



seeee... panjang2 je nama anak buah aku. skang dah yang ke5. anak sulung aku nanti ntah jatuh no berapa la gamaknya. hehehe... malu la bile rasa nak kawin cepat. hahahahaa.... hahahaha... hahahaa...




add note : tgah tunggu gambar anak sha pule.. ntah bile dia nak send gambarnye.. tak sabar dah nieh.. euuw


1 comment:

Qaseh said...

orang sekarang mmg suka letak nama panjang2 sekurangnya 2 patah perkataan. pas tu nnt nama yg dipanggil sekerat je. tp dah jadi trend ok lah nama pun sedap2 je