Wednesday, October 20

kepimpinan melalui teladan..weee~


anak buah aku yang sibuk nak bertudung bila tengok aku bertudung.. ini lah yang dikatakan kepimpinan melalui teladan.. ikut yang baik2 ye anak2 mak uda...=)



aku as mak uda, auni dan aina....=)



semua tudung beso2 punye sebab nye melaram yang opah nye punyerrr... nasib baik opah nye tak ngamuk.. kuikuikui


nak ngamuk apenye, cucu2 nye chomel beno bertudung... tak gitu?? hukhuk.. tpi nama pon budak.. tak sampai sejam dah di lantingkan tudung tah kemana... harap2 nnt dah besor korang bertudung lah secantik mak uda nieh eh! (gatai bulu ketiak tulis mcmnie..hehe )..

2 comments:

Lya Colours said...

alolo kiut nya
bgs la kecik2 da pandai pakai tudung
dah besar nanti xde la liat

Redbloodsnow said...

alhamdulillah...mereka nk ikut teladan yg baik. hopefully sampai dh beso nnti akan menutupi aurat mereka...aminnn :)

psstt,....comel nah ah mereka bertudung syria tuh ek. errr tudung syria kan name tudung tuh kan kan..haha..zie ade fail ckit name² tudung nih :P