Sunday, July 18

hidup bermadu

seumur hidup aku. inilah kali pertamanya aku menjejakkan kaki aku ke chicken rice shop (bukan sekadar nasi ayam!! iklan~)... kami singgah ke chicken rice shop nieh lepas layan anak murid endang main pemadam ler. huhu.. nie pon khaled yang ajak dtg makan sini.. tapi yang baguuuussss nye khaled belanje!! kekehkeh.. dan2 la bagus kann bile dah kene belanje.. kuang3.

endang and mimie...


mimie and edda

masa kami tengah makan.. endang dengan tiba2 keluarkan diaolog yang baik punye dan paling tak boleh blah kami pon melayankan aje..

endang : abang tuang kan air kat bini no3 je ye!!
khaled : yelah2.. meh tuangkan jugak
edda : abang.. malam nie balik rumah ayang ye..
mimie : malam nie rumah madu no 1, esok rumah madu no 2... blaaaa..blaa

(jgn percaya sngat dialog nieh sbb aku pun dah lupe ape yang kami omong2 kan.. haha)


cehhh!! budget orang keliling akan cakap "wahhh.. bahagia nya madu2 tak bergaduh "... hahaha padahal!! sepupu jerk!... tapi sepupu2 pon, aku ngan khaled kalo kawin boleh ajer.. endang pon kalo ngan khaled boleh je kawin.. tp mimie tak boleh kawin ngan khled sebab khled abg mimie!! gile koooo nak kwin ngan abg sendirik????!!!

sanggupkan kamu bermadu??
(soalan utuk kaum hawa.. yg kaum adam takyah menggatai nak jawab.. satgi nabi tak ngaku umat plak.)

kalo ayam bermadu mungkin aku suke.. tp kalo bermaduuuuuu.... errrr.. errrrr... kena pikir lapanplohlapankali kot....



3 comments:

a d r e y n i e e l i s y a said...

hahahaha..
sedap kn yang ayam roasted kat sini...
eh, gila apa..
x sggup la mo bermadu bagai..

Softtouch [Hanim] said...

haruslah xrela bermadu edda oiiii....xsanggup..mintak dijauhkanlah..

Idalara said...

salam edda...
t.kasih singgah rumah akak ye..
amboi..tgh2 lapar ni tguk nasi aayam buat perut tambah keroncong....nak makan apa ek tghari ni.