Monday, May 17

aku mau kawan dengan semuaaaaaaaaaa


gambar pinjam en.gugel~



semalam masa on the way nak balik ipoh dengar radio perak FM.. mcm kebiasaannye, petang2 perak FM memang akan ader ceramah.. pastu ustaz tuh ader keluar kan satu ayat..tak lah ayat sangat tapi macam lebih pada kata2 ulama'... ayatnya berbunyi macam ni..




"Carilah kawan seramai sepuluh ribu orang sekali pun..
kerana sepuluh ribu itu terlalu lah sedikit...
dan hindarlah diri kamu dari mempunyai seorang musuh
kerana seorang musuh itu terlalu ramaiiii.."




kalo tak silap aku ini adalah kata-kata HUKAMA.. tp aku tak berapa pasti.. kalo salah betolkan aku..



6 comments:

Cik Minie said...

sngh kmbali..;)

saya_arief said...

xmo musuh2..
xbez..

Stilla said...

nice to know u..=)
me + u = blogger fren 4ever...

edda(",) said...

cik minie..
thanks..=)

edda(",) said...

saya arief..
kt kawan.. musuh tak besh! he

edda(",) said...

stilla..
nice to noe u gak.. friend 4 ever~