Sunday, March 21

tayang 'dapat'an dari sabah bahhhh


keychain from tawau sabah

memandangkan malam tadi abgYang aku gi amik myDad, myMum ngan Halimi kat ipoh, so aku pikir2 baik aku balik umah skali.. kalo stay kat ipoh pon bukan ader mende nak buat.. lagipon may family nieh kan baru balik dari sabah.. mungkin ader mende menarik yang dorang nak tunjuk2 kan aku kan.. so harus utuk apa?? harus untuk balik la.... ngeee.. syok2..



belum sampai umah lagi, halimi dah tayang dah gambar kat sepilok yang dikatakan macam muke aku tuh... korang nak tengok gak ke?? korang nie kalo bab2 nak kutuk aku lajuuuuu je nak tgk eh.. okey2.. special entry lepas nie.. relaks..



kalinie meh aku tayang2 kan dulu barang dr sabah la eh.. mcm biasa, sabah nie popular ngan mutiara. so mcm2 jenis barang perhiasan dr mutiara lah yang telah diangkut oleh mymum dr sabah tuh.. gelang lah..rantailah... pin tudung lah.. cincin pun ader gak weh... nak tgk?? nak tgk?? amboiiii.. kalo gambar orang utan macam muke aku laju je korang nak tgk.. kalo gambar aku nak syok sendiri lansung korang tak endah yerk...



perhiasan kaum hawa dr sabah

barang2 perhiasan nieh mymum beli untuk anak2 dara ngan menantu dia je.. pastu yang lain ader nak bg2 kat sedara mara gak.. see.. how sweet mymum.. gi jalan2 jauh pon still ingat kat adik beradiknye.. agak2 nnt aku dah kawin, dah ader anak, dah ader duit banyak, masa aku melancong memana, aku ingat tak kat org terdekat eh?? (jauh berfikiran nieh) hahhaha..




2 comments:

a d r e y n i e e l i s y a said...

alahai yunk...
fmly u g sbh ea..

mst besh jln2 tuh..
apsal u x join?

edda(",) said...

budget kurang lah wanieee... huhuuhu