Friday, March 19

muke aku mcm org utan itu amat melampau

memandangkan cuti sekolah nieh, myMum, myDad ngan Halimi gi ke sabah bahhhh... sakan dorang gi sane tak bawak aku weh.. tak aci btol.. yela.. myMum, myDad ngan halimi tuh pon gi sana ader sponsor baik punyeeeee dr myAngah.. sponsor plak just utk 3 org.. memang terpaksa tinggal la aku kat sini.. waaaa~ alaaa.. lagipon aku kan praktikal.. mane la buleh nak amik2 cuti nieh(sedapkan hati sendiri)



yang sangat tak boleh blah nye, adik aku si Halimi semalam bleh lagi hantar mesej belagak2 ngan aku...


"k.da, halimi tido kat hotel terapung.. seronok... kat samporna..."


aduh la hai.. aku dah la tak mampu nak berimaginasi sangat.. mcm2 la aku pikir.. hotel tuh terapung ader ke mcm masjid terapung kat terengganu tuh?? pape pun, WHATEVER!! makin dipikir, makin aku jeles.. huks~



pada aku, itu takpe lagi.. yang tak boleh tahan tuh, hari ke3 aku main la mesej ngan halimi..



halimi : k.da, tadi halimi pergi pusat pemulihan orang hutan..

edda : yeke.. seronoknye.. ader amik gambar tak??

halimi : ader.. ader 2 ekor orang hutan.. sekor muka mcm k.da..sekor lagi mcm alang



hampehkann... ader ke patut kata kite mcm org hutan plak... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~






2 comments:

@>--IMRAN-ASMA-- said...

klaka2...adik ko amik x gmbar beruk 2? aku nk tgk gak......hehehe

edda(",) said...

hampeh... ader2.. nak tgk.. japgi aku wat entry khas edda vs org utan