Thursday, March 25

HALIMI kata aku malu2...

halimi kat sepilok

cuti sekolah lepas. aku kan dah bgtau yang mydad,mymum ngan halimi gi umah myangah kat sabah. so merata2 jugak lah dorang jalan. ha!! sebenarnye entry nieh adelah sambungan pada entry yang INI. Halimi dok berlagak2 kat aku yang dia dapt tido kat hotel terapung la.. gi jalan2 kat Sepilok lah.. haaaa. kat sepilok nieh la yang halimi kata dia ader amik gambar. dia ckap satu macam aku dan satu lagi mcm mysis, ACUN.


binatang nie katanye macam aku??!!!! chaaaiiiiitttt!!!!


yang nie plak katanye mcm mysis.

hamboi2!! mentang2 la halimi tuh gi sabah tak bawak kakak2nye, orang sepilok katanya macam kakaknye.. aduh2, tak patut btol.. kakak2nye nye yang cun melecun, ayu, kulit serba licin ini katanya mcm org sepilok tuh.. alahaaaaiiii... kata je la rindu sebab seminggu tak tgk muke kakak2nye.. kan senang... malu2 plak.. tp kalo kot ye pon nak rindu sampai giler bayang, takyah la org di hutan sepilok tuh dibayangkan kakaknye.. ammaaakkkk!!!

ha!! yang malu tuh!! kat gambar bawah nieh la..



"masa nie k.da malu2 lagi nak amik gambar"

mentang2 gambar nie org sepilok tuh dok nyorok2 belakang pokok, katanya aku malu2 plak nak amik gambar!! tak aci btol!!......hamboiiii!! korang suke la tuh kata aku mcm org sepilok!! meh aku hempok2 dulu sebelum ckp aku sepilok!! huh!!



2 comments:

fitri oh fitri said...

haha. ade ke. malu2 kucem gituh. haha





http://fitridzulkifli.blogspot.com

iKiN said...

btl la fara...sebijik mcm kamu....hehehhehe...berbuluuuuuuuuu....hehhehehe