Monday, January 18

pesrta pertandingan karaoke~ kg jelutong~

memandangkan jari aku bru lepas injured gara2 main sms tanpa henti,(alasan terbaik punyee), aku mengambil keputusan unutk tidak mengarang pada entry kali nie.. so, layankan je gambar2 bwah nie~
.


suar bunga2~ lalalala~

diantara knak2 yg turut menyanyi...
.kategori remaja~
.
kategori veteran~
.
asyik2 punye lagu~
.
yg nie adalah johannye~
suara memang superb la..
duet.. lagu jiwa lagu cinta..
feel cam mawi ngan m.nasir le tuh~
hukhuk
yg lelaki tuh, pengadilnye..
yg pompuan nieh plak pengkritik tetap!!! hahhaa..
tak la, kalo ader pengkritik rasenye tak de sape nak join nyannyi2 nieh.. huhuu
.
.
.
.
.
penampilah hebat darriiiii farawahida~
ececececece~
feel artis gitu..
tp kali nie budget artis yg terlampau~
zassss!!!
agak2 masuk pakaian beragam leh menang tak?? kehkeh
lepas2 nyanyi bleh trus tido okey~
tarikkkkk....~


hahahaha~
tak boleh blah nyanyi pkai baju kelawar~
.
.
.
.
.
.
.

12 comments:

♥..:amore:..♥ said...

wei...ko pggil designer dr mana utk performance ko tu hah???ha3...siot jer pki bju klawar..keh3...gile besh ko..dpt lyn karok solo2..he3...

a d r e y n i e e l i s y a said...

hoi yunk..
u nyanyi kew?
ceh.... gila arh..
huuhh

edda(",) said...

amore..
ahmad kasan punye design okey.. hahahaha~ memang layan la weh.. lagu cinta amy mastura... syok habissss.. hehehehee

edda(",) said...

wanie..
nyanyi la... ape mau ditunggu2.. nak gi karaoke jamban jauh.. kat kg pon jadi ape.. hahahaha

♥..:amore:..♥ said...

gile r....ingt g zmn form6 dl...kite karok beramai2 lagu hi hi bye2...he3..ak still de pic tu ag..hua3

iKiN said...

bj 2???????aku kenal bj 2....hehehhe..kenal sgt...klu tak tgk muka pon dah kenal gerangannyer..heheh

edda(",) said...

amore...
ko ader gmbar kt nyanyi2 tuh lagi?? hahaha.. lawak2... aku la pling beria nyanyi time tu.. gile mic la katakan.. hahahaa... upload la dlm fb.. hikhik

edda(",) said...

ikin...
hahahaha.. baju tu sejak aku bwk gi konsert, rmai artis yg nak tempah tau.. termasuklah dato' siti.. kehkehkeh

cookie monster said...

oooo patut le ari tu tak boleh tido, ropenye kome nyanyi ye

iKiN said...

hehehehe...asal muka mcm lain jer nie....

edda(",) said...

monster..
laaa... aku nyanyi merdu la... lena sape yg mendengarnyee.. kehkeh

edda(",) said...

ikin.. ait.. takkan bru 2 bulan tak jumpe dah nmpak kite cam lain?? hehehehe