Sunday, December 27

isi2 nyeee...



nie bungkusan yg aku dpt dr sabah haritu..
sampul nie pun aku dah tayang 2 3 entry yg leps..
so harinie meh aku tyang dlam sampaul nie plakkk...

sebelum aku dpat hadiah dr sabah nieh, wanie ader ckp yg dia akn bg hadiah yg aku boleh ingat ngan sabah bahhhh... hehe.. so, diantara barangnye adalahhhh



ikan kering niehhh...

sabah kan terkenal ngan perairan nye... so, ikan nie salah satu simbol sabah la...
mymum suke gilerrrr!!!!!
aku pun ader gak kunyah2 sket..
tp aku tak minat sngat sbbnye aku kan ader masalah 'gigi sensitif'... hahaha... (ckp je tak de gigi kan senang!!)
ye laaa nnt aku kunyah2 jugak ikan nieh, tak pasal2 penuh kat blog nieh entry pasal sakit gigi bagaiii... idak ke tak soronokkkk... huhu..


dan nie barang lainnye... sumenye ader kena mengena ngan sbah laaa..
key chain tuh aku sukeeee... even aku pon tak tauu nak sangkut kat kunci mane dah.. hehe..

yg gambar bungan reflisia tuh plak magnet yg org slalu lekatkan kat pintu peti ais..
skang pon dah selamat dah magnet tuh bermegah2 depan peti aiss.. sngat menarik tertarikkk..

dan yg akhirnyeeeee
gelang!!! waaaa~
sabah juga kan fofulerrr ngan dier punye mutiaraaa...
so, geang yg bermutiara tuh sngat canthek bile di letakkan di tangan aku yg mulus2 bak sutera nieh.. miahahaha.... blueeekkk~





2 comments:

a d r e y n i e e l i s y a said...

yunk!!
wah!! dah tayang... hahaha
ikan masin tu yg x thn..
hehe

edda(",) said...

wanie..
best dpt hadiah2 nie tauuu.. hehhe