Wednesday, December 23

hadiah dr sabahhh

still ingat ngan entry INI???


so, kalo tak ingat pepandai la klick situ...

minggu lepas time aku sampai je umah adik aku trus je bg 'barang' tuh kat aku...mule2 ingatkan dah bukak.. yelah.. dah 3 hari hadiah tu sampai umah sebelum sampai ke tngan aku..almaklumlah.. aku praktikum bukannye dok umah.. so harus la tgu ujung minggu bru balik..

dengan penuh excitednye aku bukan la bungkusan tuh..

even barangnye tak la segah mane.. tp bile ader yg bg, rase mcm besttttttt sngattttt.. mmmm... hadiah dlamnye pelbagai weh.. gmbar pon aku dah snap.. tp malangnye takleh nak tyang harinie sbb mcm biasala.. aku kan mls nak edit2 bagai.. hehe.. tayang sampul pos express pon okey ape... bukti received!!! heeheh

apa2 pon thank wanie atas hadiah nieh.. sngat teruja.. lebih2 lagi kat gelang tuh.. hehehe..









4 comments:

a d r e y n i e e l i s y a said...

aiseh yunk...*wink!!
i pown macam teruja jew nk bagi2 swgala..
stakat neyh tu jew la yg mampu..
haha..
konfirm gelak jew manjang ingat present tuh..
ntah apa2 ntah...
hihi

edda(",) said...

wanie..
okey je..
yg ikan kering tuh mymum suke gilerrr.. hu

a d r e y n i e e l i s y a said...

hehe...
kalo tmpt i mhl skit..
tp kalo d twau..
murah giler ikan tuh..
huhu...

edda(",) said...

wanie..
yeke.. alaa, kalo murah pon, nak pos ke perak duit lagi tuuuu.. kire mahal jugak la... hehe