Thursday, December 10

berhutang plak dahhhhhhh

semalm roomate aku msj aku ckp yg result exam dah kuar...

aku pon cool la kan..

ape??? cool??? tak de makne nye!!

opkos la aku cuak nak matiiiiiii...

.

.

so, aku tariiiiiiiiiik nafas pepanjang nak bukak result tuh..

first kena sign in portal uum dulu...

pastu ape lagi!!

pepandai la klick kat KEPUTUSAN PEPERIKSAAN!!!!

.

.

dengan lafaz bismillah, aku pon bukak la result tuh..

tp yg palning tak boleh blah tuh,

kuar word..

.

ANDA BERHUTANG
.
aisehhhh.. camne aku bleh lupe aku tak bayar yuran lagi eh..
.
chaiiittt!!
.
.
.



8 comments:

faRk said...

chait....bayar yuran weh...

ezany said...

ekeke.. tetiba rasa kelakar pulak..

edda(",) said...

fark..
tolong la bayarkan....
kehkehkeh

edda(",) said...

ezany..
klakar yg memalukan weh..
uhuhu

fark said...

bak meh ko punye stdent ID ngn nomor IC, aku nk bagi kat bomoh suh dia santau org yg sekat result ko. nk?

edda(",) said...

fark..
eh!! mcm baguih jgk eh?? bg santau angin punyaaaaa... hahha

faRk said...

bukan santau angin la, bagi DVD cite santau la...da ada da pirate nye version..hohohoho...merry krismas..

edda(",) said...

fark..
kahkah... ape2 je ko nie... okey jugak DVD santau tu.. meh satu..lalal~