Thursday, August 13

itu pun nak kecoh ke???






10 comments:

Boneka Gile Vector said...

lol..

wei tgk lah aku buat kan tuk ko pic kartun! kalau xchantek ko jgn bebel2 lak! kalau chantek puji lebih2 lah kan haha :P

ezany said...

congratz.. hehe..

edda(",) said...

boneka... nanti aku nak tayang kat sini lah gambar tuh.. tq lol~
susah2 je... kalo tak susah, buat2 la lagiii.. hikhikhik

edda(",) said...

ezany..
jom edda bw ezany jalan2... hehehe

LYNN said...

gmbar skem gler...
hehehe...

edda(",) said...

lynn..
mestilah skem sket... takkan nak amik gambar lesen buat peace plak.. konfen terkejutz + pengsan encik polis yang nak tahan nnt... hehe

"Ueki" said...

power la cik gadesh...

bangaa n truja lor dpt lesen...seriously

CoLeSlOw said...

wah lesen tampal hehehe tp per2 pun bgus dah ada lesen lps ni ambik la kad hijau lak hehehehe

meera said...

cehhh....
org tu dah dpt lesen...
congrate yer!!!

edda(",) said...

ueki...
mestilah bangga... lepas nie jumpe incik polis kena senyummmm le.. kalo dia tak tahan pon, suruh dia tahan gak... nak tunjuk lesen!! ekeke

coleslow..
owh, tak pe.. mula2 kena tampal la... eksen mesti mau lebiiihhhh.. hehehe

meera..
thanks the cutties..=)